Przewodnik...

niedziela, 6 września 2015

Zawieszamy...

Ten blog towarzyszył mi przez bardzo długi czas, właściwie ponad dwa lata mojego życia. Bardzo zmieniłam się przed ten czas, dużo się o sobie dowiedziałam. Myślę, że taka strona o wszystkim już nie jest dla mnie.
Uznałam jednak, że zostawienie Was bez jakiejkolwiek informacji nie byłoby w porządku. Nie jestem też pewna, czy chcę porzucić bloga na zawsze.

Zostawiam więc otwarty rozdział, nie palę mostów, niczego nie kończę na dobre. 
Pewnie kiedyś jeszcze wrócę. 

Dziękuję za czas, który ze mną spędziliście, za fragmenty Waszego dnia poświęcone na czytanie wszystkiego, co tutaj napisałam. Na prawdę dziękuję. 
Wszyscy macie miejsce w moim serduszku.
Nie martwcie się o mnie, wszystko będzie w porządku. 

Dziękuję i do napisania. 

56 komentarzy:

  1. Witam.
    Wcześniej chyba się nie odzywałam, ale czytałam Twojego bloga na bieżąco. Jeśli jeszcze kiedyś zdecydujesz się blogować, daj znać! Czytanie Twoich postów zawsze było dla mnie bardzo przyjemne.
    A jeśli chcesz się na czymś skupić i coś osiągnąć - powodzenia! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj znać, jak wrócisz! T^T Jaka szkoda... dopiero od niedawna Cię czytam :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej... Wczoraj dopiero co zaobserwowałam Twojego bloga i bardzo mi się spodobał.
    W każdym bądź razie, czekam na Twój powrót.
    Powodzenia na przyszłość. Nie wiem, jakie masz plany, ale pomimo to życzę ci spełnienia marzeń.
    Bo przecież każdy jakieś ma.

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie, zupelnie sie nie spodziewalam.
    Mam nadzieje, ze kiedys wrocisz, tak jak ja.

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja czekam na kolejny list od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wszystko co zrobiłaś. Twoje posty motywowały mnie do wielu zmian, sprawiały, że się uśmuechałam i dawały mi wiele do myślenia. Mam nadzieję, że wrócisz jak najszybciej. Życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. No niee :<
    Mam ogromną nadzieję, że jednak wrócisz do nas!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, mam nadzieję, że wrócisz do blogowania. Ale skoro tak będzie dla ciebie lepiej to powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że jednak wrócisz, ale faktycznie, z czasem człowieka przestaje coś kręcić... chociaż wydaje mi się, że można po prostu napisać kiedy ma się ochotę. Nic na siłę jakby nie patrzeć. Tak czy owak, jeśli tak Ci będzie lepiej, to dobrze że umiesz nam (czytelnikom) o tym powiedzieć ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę szkoda, ale jeśli tak zdecydowałaś. Czekamy na jakieś nowe blogi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę szkoda, bo sama zaczynałam blogowanie, gdzieś w tym samym okresie co Ty? No w każdym razie długo już jestem z Twoim blogiem, więc trochę smutno się rozstawać. ^^"

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam nadzieję, że wrócisz. Naprawdę lubiłam twoje posty, można w nich było wyczuć duszę. Żywą istotę, a nie tylko literki na ekranie. Czekam na twój powrót.

    OdpowiedzUsuń
  13. information which is very unique and interesting, extraordinary Kuat Tahan Lama Intim Dengan Herbal

    OdpowiedzUsuń
  14. writing style is neat and easy to understand, I like to read Solusi Alternatif Mengobati Ejakulasi Dini

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfect appearance, interesting and very beautiful, stylish clothes today are more riveting
    Cara Membersihkan Rahim Setelah Melahirkan
    Obat Buah Zakar Besar Sebelah

    OdpowiedzUsuń
  16. content and writing articles that you create a very inspiring, incredible
    Cara Mengobati Diabetes Secara Efektif

    OdpowiedzUsuń
  17. I will spread this article, may be useful information for my friends and other people
    Cara Mengobati Asam Urat Efektif,Cepat,Dan Aman

    OdpowiedzUsuń
  18. sorry I helped to establish the link.
    your website is very good and this article is very useful.
    good luck and always success for your blogging.

    OdpowiedzUsuń
  19. selamat pagi, salam blogger, sobat.
    ijin berkunjung untuk berkomentar yah, :D
    perdana nih,
    sukses yah buat blog nya :)

    OdpowiedzUsuń
  20. hai sobat, salam kenal yaa...
    ijin menyimak dan berkomentar...

    OdpowiedzUsuń
  21. Halo sobat blogger, ijin berkunjung ya.
    salam kenal dengan saya, blogger baru :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Your content is very interesting to learn. No wonder many visitors who faithfully waited for the latest information.

    OdpowiedzUsuń
  23. Thank you for the article, a lot of things that I can get this after reading your article.

    OdpowiedzUsuń
  24. helpful indeed once this article. I am happy to feel the benefits of this article. thank you

    OdpowiedzUsuń
  25. glad to visit your blog, a lot of things I get from your content. Thank you very much

    OdpowiedzUsuń
  26. I was very impressed with the article that you created, thank you for giving inspiration

    OdpowiedzUsuń
  27. Thanks for sharing the information. I'm always waiting for the latest information from you.

    OdpowiedzUsuń
  28. seems to me like the article that you created. a lot of knowledge that I can for this article. thank you

    OdpowiedzUsuń
  29. Thank you for faithfully provide knowledge and knowledge of this very useful. May you always be healthy and have a lot of ideas.

    OdpowiedzUsuń
  30. the information you share is very helpful at all, I believe there are still a lot of other information that you can share. thank you

    OdpowiedzUsuń
  31. Your article is very good, I am happy to visit your blog.

    OdpowiedzUsuń
  32. wow .. Your article is very good, not in vain I read your article. Many things that I got from your article. thank you

    OdpowiedzUsuń
  33. very remarkable article, many points are points that I can learn, and certainly useful. thank you

    OdpowiedzUsuń
  34. thanks for this useful information, I hope you do not run out of ideas to still be able to share their knowledge to me. thank you

    OdpowiedzUsuń
  35. the content that you create highly qualified, I enjoy all your content. thank you

    OdpowiedzUsuń